wallpaper

E-mail marketing

Servicii complete de emailing și campanii de newsletter.

Cele mai des întâlnite întrebări despre e-mail marketing pe care le primim de la clienții noștri sunt următoarele:

  • Cum să fac ca e-mail-urile pe care le trimit să ajungă în Inbox și să nu mai fie etichetate ca SPAM ?
  • Care este intervalul orar la care îmi recomandați să fac campania de emailing?
  • Cum să cresc rata de deschidere a e-mail-urilor pe care noi le trimitem către clienții potențiali?
  • Care este motivul pentru care nu vând, sunt de vină produsele și serviciile pe care le ofer, prețurile sau am un email marketing slab?
  • Cum trebuie făcută o ofertă ca ea să producă impact și să obțin mai multe vânzări?

Răspunsul este unul simplu: Apelează la consultanții Contact Direct sau sună un prieten :).

De fapt, răspunsul la toate aceste întrebări este:

Încetează să mai faci SPAM și ai rezolvat problema.

Când spunem să nu mai faci SPAM, nu spunem să nu mai faci campanii de emailing pentru că poșta electronică a devenit un stil de viață, o folosim cu toții și ne-a devenit indispensabilă, dar trebuie folosită corespunzător.

Am spus-o în nenumărate rânduri, cu cât încerci să forțezi mai tare vânzarea, cu atât depărtezi mai mult potențialii clienți de tine.

Dacă te întrebi care este diferența dintre e-mail marketing și SPAM, îți vom da un răspuns extrem de scurt și de simplu:

E-mail marketingul presupune o secvență de e-mail-uri prin care creezi o relație cu potențialii clienți, iar SPAMUL se rezumă la trimiterea de oferte nesolicitate care au ca scop vânzarea imediată.

Cele mai frecvente 6 greșeli care se fac într-o campanie de emailing

TARGETARE GREȘITĂ

Foarte multe persoane pornesc de la ideea că cu cât baza de date este mai mare și conține mai multe adrese de e-mail, cu atât numărul clienților va fi mai mare. Complet greșit! Rata de succes a unei campanii de email marketing nu are nicio legătură cu numărul de e-mail-uri din baza de date, ba din contră, cu cât targetul este mai bine făcut cu atât rata de succes va fi mai mare.

LIPSA TESTĂRII

Nu se testează mesajul înainte de începerea campaniei. Din cauza aceasta, expeditorii merg pe piste greșite cu mesaje care le sună lor bine, nu cu mesaje care atrag atenția prospecților. Rezultatul acestei greșeli este că destinatarii vor ignora e-mailul sau îl vor raporta ca SPAM.

IGNORAREA CLIENTULUI

În ofertă se pune accent pe ce oferă firma care trimite e-mailul, nu pe client. Aceasta este cea mai frecventă greșeală și din păcate și cea mai gravă, pentru că în loc ca mesajul să se axeze pe cuvinte cheie care îl trezesc pe prospect, el se axează pe serviciile sau pe produsele firmei respective. Nimeni nu este interesat de ce vinde firma ta, ci de cum îl ajută produsul/serviciul tău pe prospectul respectiv să-și rezolve o nevoie, atât.

E-MAIL, NU OFERTĂ!

Din cauza faptului că nu au suficiente cunoștinte de marketing, multe persoane aleg să trimită din prima ofertă de vânzare, încercându-se “vânzarea la rece” așa cum este ea cunoscută în marketing. Rezultatul?

E-mailul lor este etichetat ca SPAM și îți strică foarte mult imaginea firmei. În plus, rata de succes a unei astfel de campanii este foarte mică, între 0.01 și 0.04%.

SERVER-UL PROPRIU

Greșelile de mai sus cumulate cu aceasta pot bloca complet comunicarea prine emailing a firmei respective și, astfel, pierde chiar și cererile de ofertă de la clienții care îți doresc produsele/serviciile lor. Da, din cauză că este catalogat ca SPAMMER, serverul respectiv este blocat și astfel orice comunicare pe e-mail devine imposibilă.

NU SE MĂSOARĂ REZULTATELE

Nu ai cum să îmbunătățești vreodată rata de succes a campaniilor fără să măsori rezultatele e-mailului respectiv (la câte persoane a ajuns e-mailul, câți l-au deschis, câți au dat click pe link-urile din e-mail, cum au funcționat butoanele de CTA (call to action sau invitație la acțiune).

Suntem bucuroși că, datorită rezultatelor avute cu clienții noștri, am atras multe aprecieri din partea acestora, ba mai mult, am atras chiar atenția specialiștilor în domeniu.

În momentul în care am aflat de firma Contact Direct eram într-o situație dificilă cu societatea întrucât nu aveam timp să ma ocup de promovarea firmei și nici fonduri mari de invesții în promovare.

Echipa Contact Direct a reușit cu investiții foarte mici să-mi aducă un număr mare de clienți și să-mi crească notorietatea brandului astfel încât să-mi permit să cresc prețurile fără să-mi pierd clienții, ba chiar i-am fidelizat pe cei existenți. Mi-au dat un plan de acțiune și pentru fidelizarea clienților care m-a ajutat enorm.

Sunt foarte mulțumit de rezultatele pe care le-au obținut până în prezent. În plus am fost foarte plăcut surprins de ideile inovative și inedite pe care mi le-au propus. Cu siguranță voi păstra această colaborare cu ei mult timp de acum încolo.

Luigi Casiean

CEO
Luigi Design

În România este o lipsă cruntă de educație în marketing și vânzări – oameni care să obțină rezultate directe în încasări. Cei din echipa Contact Direct sunt printre puținii care pot veni, prin ceea ce fac, cu rezultate concrete în bani pentru compania ta. Eu, dacă aș vrea să îmi cresc veniturile, i-aș pune la treabă: le-aș pune produsul sau serviciul “în brațe” și aș verifica în permanență conturile.

Daniel Zărnescu

Autor – Marketer – Business Coach
ConstruimImperii.Ro

Membrii echipei Contact Direct sunt profesioniști cu experiență,  talentați și pasionați de ceea ce fac, iar pe durata colaborării noastre au dat dovadă de ingeniozitate și spirit creativ, în același timp răspunzând prompt tuturor solicitărilor. Suntem multumiți de rezultatele obținute și le mulțumim pentru munca depusă. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor!

Dr. Ursula Sandner

Sandner Mind Consulting

Cum lucrăm?

Ne trimiți solicitarea

Îți analizăm afacerea

Îți propunem un plan

Realizăm întreaga campanie

Îți prezentăm raportul

De ce să lucrăm împreună?

  1. Îți realizăm profilul de client. Vom analiza clienții pe care i-ai avut până în prezent pentru a extrage un target nou care să aibă aceleași caracteristici cu clienții tăi actuali.
  2. Mesajele tale ajung în Inbox. Folosim servere dedicate și o bază de date actualizată pentru a ne asigura astfel că mesajele tale ajung în Inbox și nu în JUNK.
  3. Îți vom crea campanii de impact. Experiența de 7 ani în marketing ne-a învățat cum să pregătim strategia unei campanii de e-mail marketing pentru a stârni interesul prospecților să citească e-mail-urile pe care le trimitem și implicit pentru a obține rezultatele dorite;
  4. Măsurăm efectul fiecărui e-mail trimis. Folosim softuri specializate de trimitere care ne ajută să măsurăm impactul e-mail-ului trimis (câți au deschis e-mailul, câți au accesat link-urile din e-mail, care text a atras mai mult, știm inclusiv unde au dat clienții click pe e-mailul respectiv);
  5. Îți promovăm brandul și îți generăm vânzări. Știm foarte bine că reușita unei campanii se observă doar în rezultate, iar o campanie care nu a generat profit este o campanie eșuată.

Așadar, vom face din campania ta o investiție profitabilă, nu o cheltuială inutilă.

Pentru că suntem foarte siguri că, dacă începem o colaborare, îți putem livra ceea ce ți-am promis, îți garantăm banii înapoi în cazul în care nu-ți oferim serviciile promise.

Cum începem colaborarea?

Pentru început, stăm de vorbă pentru a ne cunoaște și pentru a afla cât mai multe detalii despre businessul tău.

Pasul doi este că pe baza informațiilor obținute de la tine și a unui scurt research facut de echipa noastră, îți facem gratuit un plan de acțiune pe care ți-l explicăm în detaliu și după ce avem acordul tău trecem la treabă.

La finalul colaborării îți vom prezenta rezultatele și statisticile pentru fiecare leu investit pentru ca tu să ai evidența și controlul permanent al investiției tale.

Fără să ai o evidență clară pentru fiecare acțiune pe care am întreprins-o pentru tine, nu vei ști ce a funcționat și ce nu.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  • Doresc să fac o campanie de test cu voi, spuneți-mi ce trebuie să fac eu după ce v-am trimis solicitarea sau care este mai exact implicarea mea pe timpul colaborării:

Singurul lucru pe care va trebui să- face este să ne înveți cât mai multe lucruri despre afacerea ta. De restul ne vom ocupa noi.

Inclusiv resursele pe care le vom folosi vor fi asigurate de noi (baza de date, server de trimitere, softuri de măsurare a rezultateleor, strategia campaniei și textele din oferte… absolut tot).

  • Câte e-mail-uri puteți trimite într-o zi?

Platforma ne permite să trimitem mult mai multe e-mail-uri decât numărul firmelor existente pe piață, însă nu este recomandat să trimiți un număr mare de e-mail-uri zilnic, exceptând situația în care acestea sunt informări care conțin: facturi, notificări de plată, coduri de acces…etc.

  • Bugetul pentru promovare este unul limitat. Vă rog să-mi spuneți care este minimul bugetului de promovare pe care trebuie să-l am ca să apelez la voi.

Nu plecăm niciodată cu discuția de la bugete pentru că nu bugetele sunt cele care ne dau direcția ci ceea ce îți dorești de la campania pe care vrei să o facem pentru tine. Așadar, te rugăm să ne contactactezi și vom găsi cu siguranță o soluție ideală pentru tine.

Nu avem un buget minim fără de care să nu începem discuția, deci nu îți face griji în acest sens

Hai să stăm de vorbă