wallpaper

Rămâi în această pagină doar dacă ți-ai pus și tu aceste întrebări:

Oare dacă aș mări prețurile, aș obține mai mult profit sau aș pierde din clienți?

Cum aș putea să măresc rata de răspuns a campaniilor de promovare?

Cum aș putea să ajung mai ușor la potențialii mei clienți și să le prezint serviciile/produsele mele?

Cum aș putea să-mi testez corect produsele și serviciile și să obțin feedback relevant de la clienții mei?

Cine sunt clienții mei și unde îi găsesc în număr cât mai mare?

Toate aceste întrebări au un element comun pe care îl identifici foarte ușor după ce vei afla rezultatul unei ecuații pe cât de simple, pe atât de greu de descifrat, a cărei necunoscută se numește: Profilul clientului tău.

Acest pas, identificarea profilului tău de client, este deosebit de important și reprezintă cheia strategiei tale de promovare și de comunicare cu clienții, este mult mai important chiar ca oferta în sine pentru că odată ce l-ai facut corect, ai rezolvat 80% din strategia promovării și ți-ai asigurat în proporție de peste 60% succesul acțiunii respective.

Nu sunt familiarizat cu acest principiu, vreau să înțeleg mai exact ce presupune identificarea profilului de client.

Când vorbim despre profilul clientului tău, înseamnă să ai despre el următoarele date:

DATE DEMOGRAFICE

precum vârstă, sex, stare civilă, număr copii, zona geografică și venit

NEVOILE ȘI FRUSTRĂRILE

pe care le au legate de domeniul tău și pe care tu le poți rezolva.

DORINȚELE SAU ASPIRAȚIILE

pe care le au persoanele respective și pe care tu le poți împlini.

*Pentru targetul business to business la datele de mai sus mai adaugăm și informațiile despre profilul firmei ( Cifra de afaceri, Domeniul de activitate și Numărul de angajați).

Să comunici cu clienții sau prospecții tăi fără să-i cunoști, este ca și cum li te-ai adresa în limba rusă!

Noi nu îi putem învăța rusă pe clienții tăi, dar îți putem spune ce “limbă” vorbesc.

Dacă încă nu îți este clar cum te ajută profilul de client, îți propunem următorul exercițiu de imaginație:

Gândește-te cum va fi primit un agent de vânzări care încearcă să vândă abonamente la o sală de fitness unor mămici însărcinate, cărora le explică importanța ridicării de greutăți pentru păstrarea unui tonus muscular bun.

Acum hai să ne gândim cum ar fi primit agentul respectiv în cadrul aceluiași grup dacă el încearca să vândă cursuri de parenting.

Ei bine, dacă în primul caz singurul lucru pe care îl poți atrage sunt câteva cuvinte rostite printre dinți, în cel de-al doilea caz lucrurile stau total diferit, mare parte din vânzare fiind practic făcută, înainte ca agentul să-și înceapă prezentarea.

5 motive pentru care să ne soliciți realizarea profilului de client:

  • Creezi mesaje de impact– le atragi ușor atenția prospecților/clienților cu formulări la care știi că ei sunt receptivi
  • Te promovezi eficient – vei știi exact unde îi găsești în număr mare pe prospecții tăi și cum să-i abordezi eficient, astfel eviți să arunci banii pe canale de marketing scumpe și nepotrivite
  • Te poziționezi corect pe piață– știind cine sunt clienții tăi și ce vor de la tine, îți va fi foarte ușor să-ți stabilești un loc în piață, tot ce trebuie să faci este să urmezi direcția cerută de aceștia
  • Îți testezi ușor lista de produse sau servicii– îți va fi ușor să decizi la ce produse/servicii să renunți și cu ce să le înlocuiești
  • Vinzi mai ușor– știind care sunt nemulțumirile și dorințele clientului tău, îi vei vorbi pe limba lui, oferindu-i exact ce-și dorește, ceea ce îți va aduce rezultate fantastice în campaniile de vânzări

Cum lucrăm?

Ne trimiți solicitarea ta

Îți analizăm afacerea

Îți propunem un plan

Realizăm profilul clientului

În cazul în care te gândești că profilul de client este într-adevar important pentru tine, dar îl poți face și singur, îți vom oferi 4 argumente foarte solide pentru care să apelezi la noi:

  • Nu-ți superi clienții. Experiența de până acum ne-a învățat cum să obținem aceste informații fără să-ți deranjăm clienții. În cadrul profilului de client sunt anumite informații sensibile pe care dacă nu știi cum să le ceri, riști nu doar să superi clienții, ci și să-i pierzi.
  • Folosim softuri noi. Este important ca clienții tăi să fie surprinși plăcut de modalitatea prin care îi abordezi și să-ți ofere de plăcere informațiile respective. Am întâlnit foarte multe situații aici în care clienții le solicitau fornizorilor detalii tehnice despre modulul folosit pentru obținerea feedback-ului întrucât doreau să-l utilizeze și ei.
  • Primești un profil de client realizat ca la carte. Studiem foarte bine caracteristicile business-ului tău înainte să-ți facem profilul de client, pentru a ne asigura că îți oferim toate informațiile de care are nevoie afacerea ta pentru o promovare profitabilă.
  • Obții informații reale. Cel mai grav lucru la realizarea profilului de client nu este să nu obții informații , ci să obții unele false care să te ducă pe piste greșite. Tehnicile pe care le folosim, ne ajută să creăm o relație de încredere cu clienții tăi și să obținem un profil de client real și corect.

Suntem foarte încântați că activitatea noastră a început să atragă atenția și să fie tot mai apreciată, atât în rândul unor oameni de afaceri de succes sau traineri de business cât și în rândul clienților:

În momentul în care am aflat de firma Contact Direct eram într-o situație dificilă cu societatea întrucât nu aveam timp să ma ocup de promovarea firmei și nici fonduri mari de invesții în promovare.

Echipa Contact Direct a reușit cu investiții foarte mici să-mi aducă un număr mare de clienți și să-mi crească notorietatea brandului astfel încât să-mi permit să cresc prețurile fără să-mi pierd clienții, ba chiar i-am fidelizat pe cei existenți. Mi-au dat un plan de acțiune și pentru fidelizarea clienților care m-a ajutat enorm.

Sunt foarte mulțumit de rezultatele pe care le-au obținut până în prezent. În plus am fost foarte plăcut surprins de ideile inovative și inedite pe care mi le-au propus. Cu siguranță voi păstra această colaborare cu ei mult timp de acum încolo.

Luigi Casiean

CEO
Luigi Design

În România este o lipsă cruntă de educație în marketing și vânzări – oameni care să obțină rezultate directe în încasări. Baieții de la Contact Direct sunt printre puținii care pot veni, prin ceea ce fac, cu rezultate concrete în bani pentru compania ta. Eu, dacă aș vrea să îmi cresc veniturile, i-aș pune la treabă: le-aș pune produsul sau serviciul “în brațe” și aș verifica în permanență conturile.

Daniel Zărnescu

Autor – Marketer – Business Coach
ConstruimImperii.Ro

Membrii echipei Contact Direct sunt profesioniști cu experiență,  talentați și pasionați de ceea ce fac, iar pe durata colaborării noastre au dat dovadă de ingeniozitate și spirit creativ, în același timp răspunzând prompt tuturor solicitărilor. Suntem multumiți de rezultatele obținute și le mulțumim pentru munca depusă. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor!

Dr. Ursula Sandner

Sandner Mind Consulting

Ce pierzi dacă nu lucrezi cu noi?

  • Arunci banii pe campanii neprofitabile. Să-ți alegi canalele de promovare fără să-ți cunoști clienții este similar cu a-ți alege arma de vânătoare fără să-ți cunoști vânatul. Ce șanse crezi că are un vânător care pornește la vânat de iepuri cu un lassou?
  • Mesajele tale rămân fără răspuns. Știm foarte bine că în acest moment în care oamenii sunt bombardați cu informații este foarte greu să te faci auzit și remarcat. Singurul lucru care te poate ajuta aici este să comunici cu targetul lui prin mesaje la care el este “sensibil”.
  • Pierzi clienți. În acest moment există o concurență acerbă pe piață și este foarte posibil ca o parte din clienții tăi să ajungă la concurență doar pentru că ei știu cum să-I abordeze și nu pentru că au produse/servicii mai ieftine.
  • Vei merge mereu pe piste greșite. Vei avea mereu și mereu aceleași frământări. Oare produsele sau serviciile mele sunt apreciate de piață? Oare prețurile la care vând sunt mici sau mari? Oare campaniile de promovare pe care le fac sunt bune? Singura modalitate de a răspunde corect la aceste întrebari este să-ți faci profilul de client.
  • Vinzi puțin și greu. Atunci când clientul tău nu se regăsește în mesajul creat el nu va cumpăra de la tine, indiferent de ofertele pe care tu i le faci. Este știut faptul ca nimănui nu-i place să i se vândă, dar tuturor ne place să cumpărăm. Așadar, pierzi clienți doar din cauză că nu le vinzi într-un mod persuasiv.

OK, îmi doresc să-mi faceți voi profilul de client, dar hai să văd care sunt costurile și cât trebuie să investesc

Costul acestui serviciu pornește de la 1200 de Euro în funcție de tipul afacerii pentru care trebuie realizat și este un preț corect, având în vedere munca pe care o implică, dar noi am automatizat atât de bine totul încât ne permitem să-ți oferim același serviciu la un cost mai mic.

Tipul serviciuluiInvestiția necesară
Realizarea profilului de client478 Euro
Identificarea canalelor prin care să te promovezi75 Euro
O listă de cuvinte cheie prin care să ajungi ușor la targetul tău 80 Euro
Identificarea unui target de prospecți plecând de la profilul clientului tău110 Euro
Cost pentru întreg pachetul 7̶4̶3̶ ̶E̶u̶r̶o̶
627 Euro

Bonus: Primii 40 de clienți care doresc să le identificăm profilul de client, beneficiază de tot pachetul la prețul unui singur serviciu. Mai exact, economisesc 265 de Euro. Grăbește-te așadar, să fii printre aceștia.

Pentru că avem mare încredere în serviciile pe care ți le oferim și vrem să ne asumăm noi riscuri în locul tău, îți garantăm ca în cazul în care nu îți oferim serviciile promise, îți înapoiem suma plătită fără nicio întrebare

Cum începem colaborarea?

Pentru început, stăm de vorbă pentru a ne cunoaște și pentru a afla cât mai multe detalii despre businessul tău.

Pasul doi este ca pe baza informațiilor obținute de la tine și a unui scurt research făcut de echipa noastră, îți facem gratuit un plan de acțiune pe care ți-l explicăm în detaliu și după ce avem acordul tău, trecem la treabă.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cu ce se diferențiază acest serviciu de alte servicii de acest gen? Altfel spus, de ce să va aleg pe voi?

Aici ar trebui să-ți spunem în detaliu cât de buni și de bine ne pricepem noi la această activitate, dar pentru că ne place să lăsăm rezultatele să vorbească pentru noi, îți vom puncta doar 3 argumente care să te ajute să te decizi:

  1. Suntem prima firmă din România care îți oferă o bază de date de clienți potențiali plecând de la profilul clientului tău;
  2. Suntem singura firmă care îți pune la dispoziție datele de contact ale clienților noștri pentru a le cere referințe despre noi;
  3. Faptul că nu-ți asumi niciun risc și că ai garanția banilor primiți înapoi dacă nu-ți livrăm ce ți-am promis, ar trebui să-ți spună totul despre noi.

Am dubii în privința serviciilor care mi se potrivesc, ma puteți ajuta să mă decid?

Sigur că da. Te rugăm să ne contactezi și unul dintre consultanții noștri îți va recomanda pachetul cel mai potrivit pentru afacerea ta. Singura recomandare este să nu alegi cel mai scump pachet, ci cel mai potrivit pentru tine.

În cât timp obțin profilul clientului și restul planului cu strategia personalizată pentru promovarea business-ului propriu.

Durata punerii la dispoziție a acestui serviciu depinde de complexitatea afacerii tale și de tipul clienților (dacă sunt firme sau persoane fizice). Totuși pentru a îți face o idee, durata medie pentru identificarea profilului de client pentru o firmă este de o lună.

Hai să stăm de vorbă