Rămâi în această pagină doar dacă ți-ai pus și tu aceste întrebări:
Oare dacă aș mări prețurile, aș obține mai mult profit sau aș pierde din clienți?
Cum aș putea să măresc rata de răspuns a campaniilor de promovare?
Cum aș putea să ajung mai ușor la potențialii mei clienți și să le prezint serviciile/produsele mele?
Cum aș putea să-mi testez corect produsele și serviciile și să obțin feedback relevant de la clienții mei?
Cine sunt clienții mei și unde îi găsesc în număr cât mai mare?
Toate aceste întrebări au un element comun pe care îl identifici foarte ușor după ce vei afla rezultatul unei ecuații pe cât de simple, pe atât de greu de descifrat, a cărei necunoscută se numește: Profilul clientului tău.
Acest pas, identificarea profilului tău de client, este deosebit de important și reprezintă cheia strategiei tale de promovare și de comunicare cu clienții, este mult mai important chiar ca oferta în sine pentru că odată ce l-ai facut corect, ai rezolvat 80% din strategia promovării și ți-ai asigurat în proporție de peste 60% succesul acțiunii respective.