wallpaper

Search Engine Marketing

Campanii de promovare prin Google Adwords – le faci singur sau ai nevoie de specialiști?

Înainte să îți spunem cum poți face acest lucru, vrem să fim siguri că serviciile de search engine marketing pe care urmează să ți le prezentăm ți se potrivesc.

Așadar, continuă să citești doar dacă te încadrezi într-una din următoarele categorii:

Nu ai timp să te ocupi de gestiunea campaniei de Adwords

Vrei să scazi bugetul de promovare Google și totuși să păstrezi numărul de clienți

Vrei să mărești numărul de clienți fără investiții suplimentare

Vrei să îți mărești vizibilitatea în online

Nu vrei să pierzi clienți în fața concurenței

Așadar, să revenim la întrebarea inițială. Ai nevoie de o companie care să te ajute când vine vorba de search engine marketing și reclamele Adwords?

DA! Cu siguranță, da!

Ce ai de câștigat?

Îți recuperezi investiția

Dacă nu îți recuperezi investiția în Adwords, ce rost își mai are? Noi te ajutăm să ți-o recuperezi, cu rezultate rapide!

Crești profiturile companiei

Eficientizăm bugetele tale pentru Adwords astfel încât să îți crești marja de profit.

Devii memorabil

O campanie bine făcută are ca și rezultate, pe lângă numărul de vânzări, creșterea notorietății companiei tale.

Crești numărul de vânzări

Specialiștii noștri în search engine marketing și vânzări te vor ajuta să crești numărul persoanelor care cumpără după ce îți vizitează site-ul.

Îți fidelizezi clienții actuali

O campanie profesionistă înseamnă o imagine profesionistă. O imagine profesionistă înseamnă încredere din partea clienților.

Iei fața concurenței

Peste 80% din cei care achiziționează un produs/un serviciu se interesează și la concurență. Noi ne asigurăm că te aleg pe tine.

De-a lungul timpului, experiența noastră ne-a pus față în față cu două tipuri de clienți când vine vorba de promovarea prin Google Adwords:

1. “Nu funcționează!”

1. “O pot face și singur”

Am vrea să tratăm cele două tipuri de clienți pe care noi i-am întâlnit, separat. Îți vom explica de ce un specialist, sau mai bine, o companie specializată, poate fi o gură de aer proaspăt când vine vorba de campaniile de search engine marketing.

“Nu funcționează”

Înțelegem perfect și suntem total de acord cu principiul: “până nu văd, nu cred!”. Însă noi am văzut. Și nu doar noi!

Când un client ne spune acest lucru îi propunem să facem următorul exercițiu de imaginație, exercițiu pe care îți propunem să îl faci și tu. Răspunde-ți la următoarele întrebări:

  • Care sunt ultimele 3 produse / servicii pe care le-ai achiziționat pentru prima oară?
  • De unde le-ai cumpărat?
  • Cum ai ajuns la acele companii?

Și da, după cum probabil ai găsit și tu răpunsul, cel puțin una din acele companii este gasită căutând pe internet după serviciul sau produsul care te-a interesat.

De ce funcționează campaniile prin Google Adwords mai bine decât alte modalități de promovare? Fiindcă ești acolo exact când clientul vrea ca tu să fii acolo. Apari în fața clientului doar când acesta s-a hotărât că are nevoie de serviciile / produsele tale și vrea să achiziționeze.

“O pot face și singur”

Auzim această frază de cel putin 5 ori pe lună. Decât să încercăm să te convingem că a face o campanie de Adwords eficientă (repetăm:EFICIENTĂ) nu este atât de simplu pe cât pare, îți vom vorbi despre ceea ce îți putem oferi noi. Te lăsăm pe tine să tragi concluziile.

  • Research

Ce înseamnă research-ul unei campanii de search engine marketing? Înseamnă studierea concurenței online a companiei tale, modalitatea prin care ei se promovează online și găsirea cuvintelor cheie care au probabilitatea cea mai mare de convertire a clienților. Și da, vorbim despre cuvinte care au posibilitate mare de a converti, nu cele care au cele mai multe căutări!

  • Setarea campaniei

Ce înseamnă să setezi o campanie de Adwords? Înseamnă să construiești un anunț care să atragă click-uri din partea potențialilor clienți, să stabilești cui vrei să apară anunțurile tale în funcție de tipul de client pe care îl vizezi, să stabilești când vrei să apari în căutările clienților și, cel mai important, să îți stabilești bugetul de promovare.

Dar acestea sunt lucruri pe care le fac și concurenții noștri

DE CE SĂ NE ALEGI PE NOI?

Pentru că suntem singurii care îți oferă cu adevărat un pachet complet de search engine marketing, nu doar setarea campaniei. Dacă vrei pe cineva care să îți seteze campania și atât, ne poți contacta și îți facem setările gratuit. Dacă însă vrei o campanie de Adwords în adevăratul sens al cuvântului atunci cu siguranță noi suntem alegerea potrivită.

LANDING PAGE

Ce este landing page-ul? Este pagina pe care ajunge un client în momentul în care apasă pe anunțul tău. În online ai la dispoziție 8 secunde să îi atragi atenția vizitatorului.

Cea mai întâlnită greșeală a celor care se promovează online este că fiecare reclamă Adwords pe care o fac trimite vizitatorul pe Home Page. Imaginează-ți că ești într-un supermarket, te duci la un angajat al supermarket-ului și îl întrebi: “Unde găsesc roșiile?”. El te ia de mână, te duce la intrarea în magazin și îți spune: “Caută-le!”.

Noi îți realizăm landing page-uri pentru fiecare cuvânt / grup de cuvinte cheie după care potențialii tăi clienți te caută, astfel încât ei să găsească într-un timp cât mai scurt informația pe care o caută.

Aici nu se oprește însă munca de search engine marketing. Odată ajuns pe landing page-ul potrivit, el trebuie să și cumpere. Echipa noastră de specialiști în search engine marketing și vânzări monitorizează în permanență comportamentul clienților tăi în landing page-urile create și modificăm textele, grafica, structura, astfel încât să putem crește rata de conversie și implicit profiturile tale.

CUVINTE CHEIE

Bun, am setat 20 de cuvinte cheie după care potențialii clienți te pot găsi și am dat Start campaniei. Este însă suficient?

La fiecare campanie pe care o realizăm, monitorizăm comportamentul clienților tăi din momentul în care aceștia îți văd anunțul Adwords până în momentul în care părăsesc site-ul tău, chiar dacă achiziționează sau nu produsele / serviciile tale, iar apoi ne putem pune următoarele întrebări:

Câți clienți au contactat compania?

Care sunt cuvintele cheie prin care au ajuns cei care au contactat compania?

Dintre cei care au contactat compania, cine sunt cei care au cumpărat?

După ce răspundem acestor întrebări, începem să adaugăm / eliminăm / modificăm cuvintele cheie după care te pot găsi clienții tăi, astfel încât să nu cheltui bani din bugetul tău pe cuvinte care nu îți aduc înapoi investiția ci să realizezi profit din search engine marketing.

BUGET

Cel mai important beneficiu pe care noi îl aducem companiei tale este acela de eficientizare a bugetului. Ce înseamnă asta?

Înseamnă că îți vom crește rata de click, vom crește procentul persoanelor care cumpără de la tine în momentul în care ajung pe pagina ta și îți vom obține un Cost / click mai mic.

Gândirea generală este că rezultatele vin în funcție de buget. Întradevăr, comparând două campanii la fel setate, cu aceleași landing page-uri, una având un buget de 1.000 RON și cealaltă 2.000 de RON, bineînțeles că cea cu bugetul mai mare va atrage mai multi clienți.

Rolul nostru, prin serviciile noastre de search engine marketing, este ca, indiferent de bugetul de promovare în care te încadrezi, să reușim să îți punem banii la lucru și nu doar atât, să îi facem să se și întoarcă.

Dar nu ne crede pe cuvânt!

Îți prezentăm unul dintre clienții noștri

Luigi Design este o firma de arhitectură si design interior care, atunci când am început colaborarea își atrăgea marea parte a clienților din Adwords și, deși investeau mult în aceste campanii, nu reușeau să obțină profitul pe care și-l doreau.

Au avut o singură solicitare: “Avem clienți, însă vrem profit mai mare!”

Ce rezultate am avut noi?

  • Am redus costul per click cu 25%
  • Am crescut rata de click cu 3.5%
  • Am atins poziția 1 în căutări cu 95% din anunțurile plasate
  • Am eliminat peste 20 de cuvinte cheie care nu aduceau nici un client, dar care consumau bugetul
  • Am redus bugetul cheltuit lunar de către cei de la Luigi Design cu 65%

În momentul în care am aflat de firma Contact Direct eram într-o situație dificilă cu societatea întrucât nu aveam timp să ma ocup de promovarea firmei și nici fonduri mari de invesții în promovare.

Echipa Contact Direct a reușit cu investiții foarte mici să-mi aducă un număr mare de clienți și să-mi crească notorietatea brandului astfel încât să-mi permit să cresc prețurile fără să-mi pierd clienții, ba chiar i-am fidelizat pe cei existenți. Mi-au dat un plan de acțiune și pentru fidelizarea clienților care m-a ajutat enorm.

Sunt foarte mulțumit de rezultatele pe care le-au obținut până în prezent. În plus am fost foarte plăcut surprins de ideile inovative și inedite pe care mi le-au propus. Cu siguranță voi păstra această colaborare cu ei mult timp de acum încolo.

Luigi Casiean

CEO
Luigi Design

Și nu sunt singurii care ne apreciază munca!

În România este o lipsă cruntă de educație în marketing și vânzări – oameni care să obțină rezultate directe în încasări. Baieții de la Contact Direct sunt printre puținii care pot veni, prin ceea ce fac, cu rezultate concrete în bani pentru compania ta. Eu, dacă aș vrea să îmi cresc veniturile, i-aș pune la treabă: le-aș pune produsul sau serviciul “în brațe” și aș verifica în permanență conturile.

Daniel Zărnescu

Autor – Marketer – Business Coach
ConstruimImperii.Ro

Membrii echipei Contact Direct sunt profesioniști cu experiență,  talentați și pasionați de ceea ce fac, iar pe durata colaborării noastre au dat dovadă de ingeniozitate și spirit creativ, în același timp răspunzând prompt tuturor solicitărilor. Suntem multumiți de rezultatele obținute și le mulțumim pentru munca depusă. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor!

Dr. Ursula Sandner

Sandner Mind Consulting

Ce ai de pierdut dacă nu colaborezi cu noi?

  • Clienți! În primul rând clienți. Și nu doar viitori clienți ci și actuali. Într-o piață modernă, în creștere, din ce în ce mai multe companii au înțeles importanța unei promovări profesioniste și eficiente. Cu singuranță concurenții tăi se numără printre acele companii.
  • Bani! Pierzi bani aruncați pe o promovare Adwords care nu îți aduce rezultate, bugete pe care ai fi putut să le investești în alte segmente ale afacerii tale.
  • Timp! Suntem siguri că dacă nu iei acum decizia de a apela la specialiști, o vei face mai tarziu. Până atunci îți vei consuma ineficient resursele.
  • Încredere! Dacă nu ai rezultate vei pierde încrederea în produsele și serviciile tale și nu vei afla niciodată răspunsul la întrebarea: “Ce ofer eu nu e de calitate sau nu știu să mă promovez?”

Ai întrebări?